قوی ترین موتور دنیا
 
علمی وآموزشی و مذهبی وگردشگری و جهانگردی
آموزشی ومذهبی و جهانگردی و علمی
 
 
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : صادق

سریع ترین و قدرتمندترین موتورسیکلت های دنیا

سریع ترین و قدرتمندترین موتورسیکلت های دنیا (+عکس)

 

متوسط سرعت هواپیمای جت کروز حدود 950 کیلومتر در ساعت است که تنها سی درصد بیشتر از سریعترین موتورسیکلت دنیاست. تنها موضوع پیش رو این است که هواپیما پرواز می کند و موتورسیکلت نه. باور این سرعت برای خیلی از افراد ممکن است بسیار سخت باشد. چرا که تصور می کنند چگونه یک اسب آهنی بر روی دوچرخ می تواند به سرعتی حدود 600 کیلومتر در ساعت برسد ! امروز در سرزمین دانلود 10 تا از قدرتمند ترین موتور سیکلت های دنیا را معرفی می کنیم.


Dodge Tomahawk


 این موتورسیکلت چهارچرخ به سرعت 97 مایل در ساعت تنها در 2.5 ثانیه میرسد و سرعت نهایی آن 640 کیلومتر در ساعت است. موتور 8.3 لیتری ده سیلندر آن 500 اسب بخار تولید می کند.



Yamaha YZF R1 2011


 این موتورسیکلت با موتور DOHC با ظرفیت 998 سانتی متر مکعب قدرت 182 اسب بخار را فراهم می کند و حداکثر سرعت آن 300 کیلومتر در ساعت است.


 
MV Agusta F4 1000 R


این موتور فوق العاده زیبا با فن آوری و تکنولوژی مدرن و یک موتور 1000 سی سی در فاصله زدن دو کف دست به یک دیگر به سرعت 300 کیلومتر در ساعت می رسد.


 
Kawasaki ninja ZX-11/ZZ-R1100


مدل ZX – 11 به مدت شش سال عنوان سریعترین موتورسیکلت را با سرعت 280 کیلومتر در ساعت در اختیار داشت.


 
Aprilia RSV Mille 1000R


با موتور 998 سی سی خود که قدرت 141 اسب بخار را تولید می کند به راحتی به سرعت 270 کیلومتر در ساعت می رسد.


 
BMW K 1200 S


 ظرفیت 167 اسب بخاری این موتورسیکلت باعث می شود سرعت صد کیلومتر در ساعت را تنها در 2.8 ثانیه پشت سر بگذارد. علاوه بر این با داشتن سیستم تعلیق الکترونیکی و سیستم ضد قفل عملکرد فوق العاده ای در جاده ها دارد.


Honda CBR1100XX Blackbird


 تولید مدل CBR 1100 XX از سال 1996 شروع شده است و هنوز هم از این مدل ساخته می شود که سرعت آن بیش از 320 کیلومتر در ساعت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خوش آمدید از حسن انتخاب شما کمال تشکر راداریم لطفا نظرات و پیشنهادات خودتان را بنویسید. با تشکر
١فرهنگي تغييرات وتکنولوژي-ديني
تبریک سال نو خداوند کدام گناه‌ها را نمی‌بخشد؟ اطلاعات نماز اطلاعات عمومی دینی میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر مسلمین مبارکباد تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص9 و امام صادق (ع) داستان شیطان و مرد نماز گزار دانستنی های جالب و مفید از بین بردن بوی سیر و رفع بوی پیاز از دهان... اعمال ماه ذی القعده حلول ماه رمضان را پیشاپیش تبریک می گویم نكته‌های خواندنی درباره حضرت زهرا(سلام الله علیها) آغاز کار با نام خدا معنی ایمان ازدیدگاه امام علی (ع) روغن نارگیل چه خواصی دارد ورمی کمپوست چیست ؟ زندگی نامه شهید مسلم فشایی به همراه وصیت نامه اش تفسیر سوره یس دانستنیهای جالب و عجیب علمی!!! معجزه‏اى از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) عوامل مؤثر بر سلامت نظام اداري و رشد ارزش‌هاي اخلاقي در آن امید بخش‌ترین آیه قرآن کریم از زبان رسول اکرم(ص) نقش فرهنگ در پيشبرد اهداف استراتژيك سازما نها فرا رسیدن سال 1395را پیشاپیش تبریک می گویم فرهنگ و استراتژي یک دنیا شگفتى در یک پرنده كوچک ویژگی خاص «آیة‌الکرسی» فرهنگ سازماني از نقطه نظر رابرت كويين پیشاپیش شب یلداتان مبارک اسرار آفرينش در قرآن-قسمت نخست اربعين امام حسين عليه السلام چگونه عمر لپ تاپ مان را افزایش دهیم؟ رنگ شناسی در معماری فرارسيدن مام محرم ايام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسين (ع) را تسليت می گوييم پیشاپیش عید غدیر خم بر همه مسلمانان مبارک عيد قربان؛ روز ذبح نفس با تيغ تقوا لقب قائم علیه السّلام چرا بعضی از ویروس ها از دید ویروس کش پنهان می مانند ؟ از قلب ویندوز خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید پیشاپیش عید فطر را تبریکی گوییم عید مبارک باد مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت 12 برند گرانقیمت خودروسازی جهان 25 مکان برتر گردشگری دنیا حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد تصاویری زیبا از طبیعت روستای شیخ مصطفی سرولایت در آبشار یخی آبنیک+تصاویر
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی وآموزشی وگردشگری و آدرس nnjj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان