علمی وآموزشی و مذهبی وگردشگری و جهانگردی
آموزشی ومذهبی و جهانگردی و علمی
 
 
جمعه 26 تير 1394برچسب:, :: 10:9 ::  نويسنده : صادق

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است

پیشاپیش عید بر همه مبارک

 

 

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله



دو شنبه 8 تير 1394برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : صادق

 وجود بخش ها و یا اسلایدها در پاورپوینت به شما كمك می كنند تا بتوانید ارائه خود را بهتر سازماندهی كنید.


 

در پاورپوینت 2010، شما می توانید از ویژگی جدیدی به نام بخش برای سازماندهی اسلایدهای خود استفاده کنید، همچنین شما می توانید از پوشه ها برای سازماندهی فایل های خود استفاده کنید.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت

 

 

این ویژگی جدید برای سازماندهی كردن محتوای ارائه شما در بخش های مختلف به كار می رود مانند زمانی كه از پوشه ها برای دسته بندی داده های خود استفاده می كنید، در یک ارائه پاورپوینت به جای استفاده از فایل از بخش ها استفاده می كنید. شما می توانید مطالب خود را بر اساس مباحث، فصل ها و یا سبک های مختلف سازماندهی كنید.

این ویژگی برای شركت هایی كه كارهای طراحی انجام می دهند یا افرادی كه سروكار زیادی با ارائه مطلب یا پاورپوینت دارند می تواند بسیار مفید باشد چرا كه می توان یك نگاه كلی از اطلاعات داشت.

این ویژگی براساس ایده یكی از مشاوران مایكروسافت به نام Sandy Yu معرفی شد چرا كه او معتقد بود در صورتی كه یك كار بزرگ به كارهای كوچكتری تقسیم شود بهتر انجام می شود.

شما می توانید به اعمالی همچون اضافه کردن، ویرایش، حذف و ... بخش ها بپردازید. همچنین می توانید از طریق منوی های مربوطه هر آنچه را كه می خواهید به اسلایدهایی كه در بخش ها قرار دارند اضافه یا كم كنید

در صورتی كه بتوان از این ویژگی استفاده كرد می توان كار را به صورت گروهی در اختیار  نویسندگان قرار داد تا بتوان در صورت ویرایش حتی به صورت آنلاین آن را تغییر داد. در این ویژگی می توان با استفاده از تنظیمات ویژه روی بخش ها تغییراتی را ایجاد كرد مثلا می توان اسلایدها را مخفی كرد و...

چرا بخش ها در پاورپوینت مفید هستند؟

شما می توانید با استفاده از بخش حداقل كارهای زیر را انجام دهید:

** تقسیم بندی اسلایدها به زیر گروه های منظم

**تغییر دادن ترتیب قرارگیری بخش با كشیدن و رها كردن

** قرار دادن محتوای چندرسانه ای مانند فیلم یا صوت در همه بخش ها

**حذف و مخفی كردن اسلایدهای مورد نظر در بخش ها

 

شما می توانید به اعمالی همچون اضافه کردن، ویرایش، حذف و ... بخش ها بپردازید. همچنین می توانید از طریق منوی های مربوطه هر آنچه را كه می خواهید به اسلایدهایی كه در بخش ها قرار دارند اضافه یا كم كنید.

 

مراحل شروع كار...

** ابتدا پاورپوینت را باز كرده و با قرار دادن یك اسلاید و ایجاد محتوا در آن به ساخت ارائه خود بپردازید.

**  سپس یك بخش جدید ایجاد كرده و ارائه خود را در آن قرار دهید.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت

 

** نام بخش مورد نظر را با راست كلیك كردن بر روی آن و انتخاب گزینه Rename Section  تغییر دهید.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت

 

**  سپس شما باید اسلایدهایی را ایجاد كنید كه می خواهید در بخش های ایجاد شده قرار بگیرد.

**  اگر شما می خواهید بخش های بیشتری را ایجاد كنید مرحله ایجاد و تغییر نام را دوباره تكرار كنید.

**  با راست كلیك كردن بر روی هر كدام از بخش ها می توانید گزینه های مورد نظر را مشاهده كرده و با انتخاب گزینه Collapse All تمامی بخش ها را مشاهده كنید.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت

 

حال شما می توانید تمامی بخش ها به صورت زیر هم در گوشه ای از پاورپوینت مشاهده كنید.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت

 

اگر شما بر روی هر بخش دوبار كلیك كنید می توانید اسلایدهای آن را نیز مشاهده كنید.

اگر مشاهده كنید متوجه می شوید كه در جلوی نام هر بخش در داخل پرانتز یك عدد نوشته شده است كه این نوشته نشان دهنده تعداد اسلایدهای موجود در هر بخش است.

شما می توانید تمامی اسلایدها در بخش ها را جا به جا كنید و حتی آن ها را با استفاده از گزینه Make change سفارشی كنید.

حركت یك بخش به بالا و پایین در لیستی از اسلایدها

بر روی بخشی كه می خواهید حركت كند راست كلیك كنید و با انتخاب گزینه Move Section Up یا Move Section Down آن را جا به جا كنید.

پاك كردن یك بخش

بر روی بخش مورد نظر كلیك كرده و گزینه remove را انتخاب كنید.

چاپ یك بخش

برای چاپ كردن یك بخش می توانید به صورت زیر عمل كنید:

بر روی File  كلیك كرده و گزینه Print را انتخاب كنید و با توجه به Option های مختلف عملیات مورد نظرتان را انجام دهید.

مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت

 

با استفاده از بخش ها می توان برای تبلیغات شركت های مختلف برای جلب افراد و همچنین علاقه مند كردن افراد به ادامه موضوع ذكر شده استفاده كرد.

به این طریق شما می توانید تمامی اسلایدهای خود را در پاورپوینت و حتی در هارد دیسكتان منظم كنید.

 

 

 

فائزه خاموشی

بخش دانش و زندگی تبیان


 



چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : صادق

 گرانقیمت ترین برندهای خودروسازی جهان اعلام شد.


به گزارش عصر ایران، وب سایت برندهای جهانی، فعال در ارائه مشورت  در زمینه برندهای تجاری و قیمت گذاری آنها ، فهرست جدیدی از گران قیمت ترین و پرارزش ترین برندهای خودروسازی جهان منتشر کرده است.

12 برند گرانقیمت خودروسازی جهان به همراه اطلاعاتی درباره هر یک از برنده ها برگرفته از وب سایت ویکی پدیا، به این ترتیب هستند. 

گفتنی است قیمت های زیر ، فقط بهای نام تجاری (برند) شرکت هاست و نه ارزش کل دارایی های این شرکت ها. ضمن آن که منابع مختلف اقتصادی ،می توانند برآوردهای مختلفی داشته باشند.

1 - برند "تویوتا"ی ژاپن: 30 میلیارد و 280 میلیون دلار 

 ارزش برند شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن به رقم 30 میلیارد و 280 میلیون دلار می رسد. تویوتا از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می رود و در ماه ژوئیه 2012 تولید 200 میلیونمین خودرو خود را جشن گرفت. 

جالب است بدانید کل جمعیت ژاپن حدود 127 میلیون نفر است . یعنی تویوتا ، بیش از کل جمعیت ژاپن ، خودرو تولید و البته صادر کرده است.

تویوتا در سال ۲۰۰۸ توانست در زمینه فروش خودرو از شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا پیشی بگیرد و به صدرنشینی 77 ساله جنرال موتورز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی جهان خاتمه دهد.
اما تویوتا در سال 2011 به دلایل مختلف کمتر از 7 میلیون و 900 هزار خودرو تولید کرد در حالی که جنرال موتورز در همان سال بیش از 9 میلیون دستگاه خودرو فروخت.

درآمد خالص شرکت تویوتا در سال ۲۰۰۵ میلادی ۱۸۵٫۵ میلیارد دلار و سود خالص آن ۱۲٫۱۲ میلیارد دلار بود. این درآمد با تولید ۷٫۷۱۱٫۶۴۷ خودرو به دست آمده‌ است.

تویوتا ابتدای قرن بیستم به عنوان یک کارخانه ریسندگی فعالیت داشت اما بعدها به کارخانه خودروسازی تبدیل شد. دفتر مرکزی خودروسازی تویوتا در شهر توکیو است.
 
 
2- برند مرسدس بنز آلمان: 30 میلیارد و 97 میلیون دلار

این برند خودروسازی آلمان به نماد قدرت و لوکس بودن در جهان خودرو تبدیل شده است.

گوتلیب دایملر و کارل بنز، دو مخترع آلمانی موتور چهار زمانه، پس از مدتی کار مستقل، شرکت دایملر-بنز را در سال ۱۹۲۶ تأسیس کردند و اسم محصولات خود را به پیشنهاد نخستین نماینده فروش خود، مرسدس گذاشتند که از نام دختر این نماینده گرفته شده بود.

شرکت مرسدس بنز در سال ۱۸۷۱ میلادی به دست کارل بنز بنیانگذاری شد. دفتر مرکزی مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت آلمان است.
 


ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ خوش آمدید از حسن انتخاب شما کمال تشکر راداریم لطفا نظرات و پیشنهادات خودتان را بنویسید. با تشکر
١فرهنگي تغييرات وتکنولوژي-ديني
تبریک سال نو خداوند کدام گناه‌ها را نمی‌بخشد؟ اطلاعات نماز اطلاعات عمومی دینی میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر مسلمین مبارکباد تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص9 و امام صادق (ع) داستان شیطان و مرد نماز گزار دانستنی های جالب و مفید از بین بردن بوی سیر و رفع بوی پیاز از دهان... اعمال ماه ذی القعده حلول ماه رمضان را پیشاپیش تبریک می گویم نكته‌های خواندنی درباره حضرت زهرا(سلام الله علیها) آغاز کار با نام خدا معنی ایمان ازدیدگاه امام علی (ع) روغن نارگیل چه خواصی دارد ورمی کمپوست چیست ؟ زندگی نامه شهید مسلم فشایی به همراه وصیت نامه اش تفسیر سوره یس دانستنیهای جالب و عجیب علمی!!! معجزه‏اى از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) عوامل مؤثر بر سلامت نظام اداري و رشد ارزش‌هاي اخلاقي در آن امید بخش‌ترین آیه قرآن کریم از زبان رسول اکرم(ص) نقش فرهنگ در پيشبرد اهداف استراتژيك سازما نها فرا رسیدن سال 1395را پیشاپیش تبریک می گویم فرهنگ و استراتژي یک دنیا شگفتى در یک پرنده كوچک ویژگی خاص «آیة‌الکرسی» فرهنگ سازماني از نقطه نظر رابرت كويين پیشاپیش شب یلداتان مبارک اسرار آفرينش در قرآن-قسمت نخست اربعين امام حسين عليه السلام چگونه عمر لپ تاپ مان را افزایش دهیم؟ رنگ شناسی در معماری فرارسيدن مام محرم ايام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسين (ع) را تسليت می گوييم پیشاپیش عید غدیر خم بر همه مسلمانان مبارک عيد قربان؛ روز ذبح نفس با تيغ تقوا لقب قائم علیه السّلام چرا بعضی از ویروس ها از دید ویروس کش پنهان می مانند ؟ از قلب ویندوز خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید پیشاپیش عید فطر را تبریکی گوییم عید مبارک باد مدیریت اسلایدهای چندبخشی در پاورپورینت 12 برند گرانقیمت خودروسازی جهان 25 مکان برتر گردشگری دنیا حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد تصاویری زیبا از طبیعت روستای شیخ مصطفی سرولایت در آبشار یخی آبنیک+تصاویر
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی وآموزشی وگردشگری و آدرس nnjj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان